Köp- och leveransvillkor

Att handla hos Lustly ska vara enkelt, tryggt och smidigt. Här hittar du all information du behöver om beställning, betalning, leverans och returer.

PriceRunner Köpgaranti

Handlar du via PriceRunner skyddas ditt köp upp till 50 000 kr utan extra kostnad! För att garantin ska gälla måste du vara medlem och ha besökt Lustly via PriceRunner innan köpet.

Läs mer och registrera dig här!

Beställning och betalning

Vi erbjuder smidiga och säkra betalningsalternativ via Klarna Checkout, där du kan betala med:

  • Faktura (med eller utan delbetalning)
  • Konto- och kreditkort (Visa, Mastercard, American Express)
  • Direktbetalning via bank
  • Swish

Nej, vi tar ingen extra avgift för faktura. Eventuella avgifter kan dock tillkomma vid särskilda kampanjer från Klarna.

Vid onlineköp genom Klarna kommer det stå Picus Nordic AB/Lustly på ditt kontoutdrag. Vid betalning i butik står det Lustly, och om du väljer Swish kommer mottagaren vara Picus Nordic.

Leverans och frakt

Vi skickar din beställning inom 1-2 dagar beroende på valt leveransalternativ. Beställningar som görs måndag–fredag skickas samma dag, vilket innebär att du oftast får ditt paket redan dagen efter.

  • PostNord – 69 kr (fri frakt vid köp över 995 kr)
  • Budbee – Hemleverans eller paketskåp, biodiesel- och klimatkompenserade leveranser
  • Instabox – Expressfrakt till paketskåp eller hemleverans
  • Hämta i butik – Alltid fri frakt om du hämtar ditt paket på Döbelnsgatan 4 A, Stockholm

Ja! Vi skickar alla paket i diskreta förpackningar utan Lustlys namn som avsändare. Bara du vet vad som finns i paketet.

Öppet köp & returer

Vi förstår att det ibland inte blir helt rätt – och självklart kan du returnera din vara inom 30 dagar enligt våra villkor.
För att göra en retur, fyll i vårt returformulär så hjälper vi dig vidare:

👉Fyll i returformuläret här

Efter att du fyllt i formuläret återkommer vi med instruktioner för retur och eventuell återbetalning.
Observera att produkten måste vara oanvänd, i originalförpackning – och att plomberingen inte får vara bruten. Av hygieniska skäl kan vi inte ta emot intimprodukter som öppnats eller provats.

Läs gärna våra fullständiga returvillkor längre ned på sidan.

Om du får en defekt vara, kontakta oss direkt på kundservice@lustly.se och bifoga bilder på skadan. Vi ser till att du får en ny produkt eller en återbetalning.

För ej uthämtade paket debiteras en avgift på 195 kr för att täcka våra kostnader.

Avbeställning och ändringar

Ja, du kan avbeställa din order så länge den inte har skickats. Kontakta oss så snabbt som möjligt på 08-24 41 41.

Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig! Mejla oss på kundservice@lustly.se direkt efter att du lagt din beställning.